Ποια η διαφορά του συστήματος SucCeS από τα υπόλοιπα της αγοράς;

Το σύστημα SucCeS αποτελείται από τον συνδυασμό 7 βασικών πυλώνων οι οποίοι συγκροτούν τους βασικότερους παράγοντες για την επαγγελματική επιτυχία στην αγορά του Real Estate.

Μέσα από το REC | Real Estate Career θα δείτε πως η δυναμική του SucCeS οφείλεται στην ισομερή κατανομή πόρων σε κάθε πυλώνα. Αν και στην αγορά μπορεί να συναντούμε συστήματα ανάπτυξης επαγγελματιών στο Real Estate, τα περισσότερα επικεντρώνονται σε λιγότερους τομείς, γεγονός που τα καθιστά ευάλωτα στον ανταγωνισμό.

Γιατί SucCeS;

Γιατί οι αριθμοί λένε την αλήθεια

  • 100% Aποκλειστική Aνάθεση

    Το 100% των ακινήτων που αναλαμβάνουμε είναι με αποκλειστική ανάθεση, το οποίο μας βοηθάει να είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό!

  • 2 φορές πιο Αποδοτικό Marketing Plan

    Βασικός πυλώνας επιτυχίας του SucCeS αποτελεί το πλάνο Marketing 22 + 5 διαφορετικών τρόπων προώθησης κάθε ακινήτου, σε μία αγορά όπου συνήθως εφαρμόζονται maximum 10-12 τρόποι διαφήμισης κάποιων ακινήτων!

  • 8 φορές πιο Γρήγορη Πώληση

    Ο μέσος χρόνος πώλησης ενός ακινήτου (Days On Market) μέσω του SucCeS είναι 31 ημέρες! (*), ενώ ο ανταγωνισμός κυμαίνεται στις 240+ ημέρες!

  • 9 φορές πιο Αποτελεσματική Πώληση

    Χρησιμοποιώντας το SucCeS φτάνουμε ο δείκτης μετατροπής από αναθέση σε κλείσιμο (List to sale conversion rate) να φτάνει το +54%(*)! Σημείωση: ο Μ.Ο. του δείκτη στο σύνολο της αγοράς δεν ξεπερνάει το 5%!

  • 3 φορές Υψηλότερο "Selling Performance"

    To "Selling Performance" αφορά τόσο στους Πωλητές-Ιδιοκτήτες (Seller's Performance), όσο και στους αγοραστές (Buyer΄s Performance) και με ποσοστό μεγαλύτερο από 8,4/10,0 (*), σίγουρα είναι το καλύτερο "value for money" για έναν επαγγελματία σύμβουλο ακίνητης περιουσίας. Σημείωση: ο Μ.Ο. του δείκτη στο σύνολο της αγοράς δεν ξεπερνάει το 2,5/10,0

  • Δικτύωση που... Αποδίδει!

    60%(*) των συναλλαγών προέρχεται από συνεργασίες και συστάσεις εντός & εκτός του γραφείου ή της ομάδας!

  • Υψηλότερη Τιμή Πώλησης του Ακινήτου

    Εφαρμόζοντας το SucCeS, βοηθάμε τους πελάτες μας να πάρουν έως και το 94% της ζητούμενης τιμής για το ακίνητό τους, με αντίστοιχο όφελος και για εμάς!

*Βάσει στατιστικών της εταιρείας για την περίοδο 01/01-31/12/2024

Δίκτυο

#1 Δίκτυο Μεσιτικών Υπηρεσιών!

The Right Agent Every Step of the Way

RE/MAX Metron | Χαλκιδική
3 Γραφεία | 20+ Συνεργάτες
RE/MAX Hellas | Ελλάδα
85 Γραφεία | 1100+ Συνεργάτες
RE/MAX Europe | Ευρώπη
40+ Χώρες | 2.200+ Γραφεία | 29.000+ Συνεργάτες
RE/MAX International | Παγκόσμια
5 Ήπειροι | 115+ Χώρες | 8.300 Γραφεία | 129.000 Συνεργάτες
  • #1 Παγκόσμιο Δίκτυο

    5 Ήπειροι | 115+ Χώρες | 8.300 Γραφεία | 129.000 Συνεργάτες. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και μας δείχνουν ότι η RE/MAX International ξέρει πολύ καλά το παγκόσμιο Real Estate

  • #1 Πανευρωπαϊκό Δίκτυο

    Με παρουσία σε 40+ Χώρες, 2.200+ Γραφεία και 26.000+ Συνεργάτες στην Ευρώπη, η RE/MAX Europe δείχνει το δρόμο για τις νέες εξελίξεις στον χώρο της ευρωπαϊκής κτηματαγοράς

  • #1 Πανελλαδικό Δίκτυο

    Με 72+ Γραφεία και 950+ Συνεργάτες σε πανελλαδικό επίπεδο, η RE/MAX Hellas πρωτοπορεί και χαράζει τη νέα κουλτούρα στο Ελληνικό Real Estate

  • Σύλλογος Μεσιτών Χαλκιδικής

    Η δυναμική συμμετοχή τόσο των Brokers όσο και των συνεργατών της RE/MAX Metron στον σύλλογο μεσιτών της Χαλκιδικής είναι η βασική προϋπόθεση για την δική μας εξέλιξη αλλά και του Real Estate στην Χαλκιδική

  • Δίκτυο Γραφείου

    Με 2 Broker, 5+ άτομα διοικητικό προσωπικό και 15 και πλέον συνεργάτες στη RE/MAX Metron μεγαλώνουμε το εσωτερικό μας δίκτυο επαγγελματιών δημιουργώντας επιτυχημένες οικονομίες κλίμακας για κάθε συνεργάτη μας.

Εξυπηρέτηση

Συνεργασίες

Συστάσεις

Ικανοποίηση Πελατών

  • Γραμματειακή Υποστήριξη

  • Managers εκπαίδευσης

  • Productivity coaches

Στη RE/MAX Metron δημιουργούμε την Metron Training Academy.

Με συγκεκριμένους Manager εκπαίδευσης, κάθε νέος Σύμβουλος Ακινήτων γνωρίζει απο την αρχή και με άρτιο τρόπο τη λειτουργία της αγοράς ακινήτων και πως θα μπορέσει να διαπρέψει.

Υποστήριξη

Μέ ένα σύνολο επαγγελματίων τόσο εργαζομένων στην εταιρεία όσο και εξωτερικών συνεργατών, είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε κάθε νέο συνεργάτη, ώστε να επικεντρωθεί σε αυτά που γνωρίζει καλύτερα… την πώληση του ακινήτου!

  • Γραμματειακή Υποστήριξη

    Γραμματειακή υποστήριξη με νόημα, σημαίνει η δυνατότητα για κάθε συνεργάτη να αφιερώνει τις παραγωγικές του ώρες αποκλειστικά στη δουλειά του και όχι σε δευτερεύοντα θέματα, όπως αρχειοθέτηση, λήψη τηλεφωνημάτων κ.α.

  • Productivity Coaching

    Ο χρόνος και η διαχείριση καταστάσεων είναι ένα από τα κλειδιά στην εργασία στην αγορά ακινήτων. Στη RE/MAX Metron ένας επαγγελματίας Productivity Coach θα είναι κοντά σας, με σκοπό να σας καθοδηγήσει, ειδικότερα στα πρώτα σας βήματα, στη σωστή διαχείριση χρόνου και υποθέσεων ώστε ο χρόνος σας να είναι πραγματικά παραγωγικός.

  • Listing Co-ordinator

    Ο Listing - Coordinator βρίσκεται εκεί για να συντονίζει την κίνηση και διαχείριση του συνόλου των ακινήτων που υπάρχουν προς πώληση ή ενοικίαση στη RE/MAX Metron. Υποστηρίζει κάθε Σύμβουλο Ακινήτων στην ορθή προώθηση του portfolio των ακινήτων που κατέχει και επικοινωνεί όταν είναι απαραίτητο με τους ιδιοκτήτες, διεκπεραιώνοντας μικρές και μεγάλες εκκρεμότητες για τα ακίνητα.

  • Τεχνική Υποστήριξη

    Με ένα σύνολο επαγγελματιών, διαθέσιμους ανα πάσα στιγμή, η RE/MAX Metron είναι έτοιμη να υποστηρίξει τεχνικά σε διαφόρων ειδών εργασίας τεχνικής φύσεως τα ακίνητα που επέρχονται στη διαχείριση μας. Έτσι κάθε Σύμβουλος Ακινήτων έχει τη δυνατότητα να προσφέρει άμεσα λύσεις σε κάθε ιδιοκτήτη ακινήτου αν το σπίτι χρειάζεται τεχνικές εργασίες για να "βγει" προς πώληση.

  • Φοροτεχνική Υποστήριξη

    Πολλές οι φορές οι αγοραπωλησίες ακινήτων βρίσκουν εμπόδια σε φοροτεχνικά θέματα και καθυστερούν απο ημέρες ως και μήνες. Με την άμεση, έγκυρη και έγκαιρη υποστήριξη Λογιστή Φοροτεχνικού, εξειδικευμένου σε θέματα ακίνητης περιουσίας, επιλύουμε αυτά τα προβλήματα επιταχύνοντας την διαδικασία της αγοραπωλήσίας.

  • Νομική Υποστήριξη

    Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο νομικό περιβάλλον, ειδικά με άξονα την ακίνητη περιουσία, η νομική υποστήριξη που παρέχεται απο τη RE/MAX Metron είναι το κλειδί στην σωστή και αποδοτική ολοκλήρωση κάθε πράξης.

  • Τμήμα Διεκπεραίωσης

    Και μετά την προκαταβολή Τι..; Ο υπεύθυνος του τμήματος διεκπεραίωσης αναλαμβάνει τον συντονισμό όλης της διαδικασίας έως την ημέρα υπογραφής του συμβολαίου αγοραπωλησίας, επιτρέποντας έτσι κάθε σύμβουλο να επιμελείται των πελατών του και όχι της γραφειοκρατείας.

Τεχνολογία

Intranet & CRM για τους Συνεργάτες

Κάθε συνεργάτης αποκτά εξατομικευμένη πρόσβαση στο σύστημα διαχείρισης ακινήτων CRM.

Περισσότερα

Διαδικτυακή Υποστήριξη & Εκπαίδευση​

Δημιουργούμε και προσθέτουμε συνεχώς εκπαιδευτικό υλικό όπως ψηφιακές διαλέξεις σε Video παρέχοντας τη δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης μέσω πλατφορμών όπως Zoom & GoToMeeting.

Περισσότερα

RE/MAX Metron WebSite

Διαχειριζόμαστε και αναβαθμίζουμε συνεχώς την κεντρική μας ιστοσελίδα, ώστε κάθε χρήστης να έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Περισσότερα

Internet για τους Πελάτες & Επισκέπτες​

Δημιουργούμε και προσθέτουμε συνεχώς εκπαιδευτικό υλικό όπως ψηφιακές διαλέξεις σε Video παρέχοντας τη δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Πλατφόρμα Ενημέρωσης & Εκπαίδευσης RE/MAX Mainstreet

Δημιουργούμε και προσθέτουμε συνεχώς εκπαιδευτικό υλικό όπως ψηφιακές διαλέξεις σε Video παρέχοντας τη δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Κανάλια Social Media

Η παρουσία μας στα Social Media είναι καθημερινή προσδίδοντας έτσι μια μόνιμη επαφή τόσο με τους τακτικούς μας Followers και δημιουργούντας βάσεις για καινούργιους.

Περισσότερα

Marketing

Το Marketing & η Επικοινωνία είναι βασικοί πυλώνες για τη RE/MAX Metron. Αποτελούν σημαντικότατους άξονες πάνω στους οποίους προγραμματίζονται ενέργειες και δράσεις σε επίπεδο έτους, με μηνιαίες προσαρμογές.

Marketing Director
Δραστηριοποιούμαστε με ετήσιο Marketing Plan, σε συνεργασία με την Διευθύντρια Marketing της εταιρείας.
Centralised Marketing
Ακολουθούμε και υλοποιούμε συγκεκριμένες δράσεις μέσα απο την RE/MAX Europe
Digital Marketing
Social Media | Direct e-mail | Newsletter | Google Ads |
SEO |
Google My Business |

είναι ορισμένες από τις καθημερινές ενέργειες.
e-εφημερίδα
Με την ηλεκτρονική μας εφημερίδα προσεγγίζουμε ένα μεγάλο φάσμα ενδιαφερομένων με σκοπό τη συστηματική ενημέρωση.
Marketing Tool Kit
Κάθε συνεργάτης έχει πρόσβαση σε ένα σύνολο εργαλείων Marketing όπως φυλλάδια, κάρτες, εξατομικευμένα βίντεο κ.α.
Πανελλαδική Διαφήμιση
Συμμετέχουμε στις ενέργειες πανελλαδικής τηλεοπτικής, έντυπης και social media διαφήμισης μέσω της RE/MAX Ελλάς.

Κουλτούρα

  • Ημέρες καριέρας

    Οι ημέρες καριέρας αποτελούν για τη RE/MAX Metron και κάθε συνεργάτη, το πρώτο σημείο επαφής και επικοινωνίας μια μακρόχρονης πολλές φορές συνεργασίας. Στις εκδηλώσεις αυτές τόσο οι Broker της RE/MAX Metron όσο και οι συνεργάτες, υποδέχονται νέους και φιλόδοξους υποψήφιους συνεργάτες με σκοπό να τους εξηγήσουν πρώτα από όλα τις αξίες και την κουλτούρα της επιχείρησης.

  • Εβδομαδιαία meeting

    Τα εβδομαδιαία meeting είναι μέρος ενός δυναμικού προγραμματισμού όπου κάθε συνεργάτης μοιράζεται τους προβληματισμούς και τα γεγονότα της εβδομάδας. Σκοπός της συνάντησης είναι τόσο η ευθυγράμμιση όλων μας σε έναν κοινό σκοπό αλλά και δυνατότητα σε κάθε συνεργάτη να προτείνει και να συμβάλει με την γνώση και την εμπειρία του στην ανάπτυξη της δουλειάς μας.

  • Εκθέσεις

    Η συμμετοχή μας σε τοπικές, εθνικές αλλά και διεθνής εκθέσεις με αντικείμενο την αγορά ακινήτων είναι μια "σταθερά" της RE/MAX Metron. Σκοπός μας απο τη συμμετοχή μας είναι η προώθηση των ακινήτων μας προς υποψηφίους αγοραστές, το άνοιγμα σε νέες αγορές και η ενδυνάμωση του δικτύου μας. Η συμμετοχή μας στις εκθέσεις αποτελεί ένα απο το δυναμικότερα εργαλεία που μπορεί να έχει κάθε νέος συνεργάτης μας.

  • Κοινωνική ευθύνη

    Βρισκόμαστε πάντα κοντά στην Τοπική Κοινωνία, με ευθύνη στηρίζοντας με όσα μέσα μπορούμε τον τόπο στον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Όντας ενεργοί στο χώρο όπου ζούμε και εργαζόμαστε θέλουμε οι πελάτες μας να είναι σίγουροι οτι τους κοιτάμε στα μάτια ως άνθρωποι και το κύριο ενδιαφέρον μας είναι οι σωστές και επικοδομητικές ανθρώπινες σχέσεις και επαφές.

  • Happy Hour

    Το moto "Business and Pleasure" αποτελεί αξίωμα πλέον στην ομάδα της RE/MAX Metron και ακολουθώντας το, τα Happy Hours μεταξύ μας είναι τακτικά και πολύ αναζωογονητικά.

  • Ομαδικές εκδηλώσεις & εξορμήσεις

    Στεκόμαστε κοντά στους συνεργάτες μας και τις οικογένειές τους. Πιστεύουμε οτι ένας χώρος εργασίας δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αποξενωμένος. Έτσι σε τακτές περιόδους όπως Χριστούγεννα διοργανώνουμε τις δικές μας εκδηλώσεις για τους συνεργάτες μας, προπαθώντας να είμαστε κοντά τους.

Branding

Ευκολία στις αναθέσεις

Η προσέγγιση νέων πελατών γίνεται εύκολη υπόθεση στη RE/MAX Metron και η ανάθεση ακινήτου ακόμη ευκολότερη

4

Διαφορετικότητα

Όλοι οι συνεργάτες στη RE/MAX Metron μπορεί να προερχόμαστε απο διαφορετικά περιβάλλοντα, γινόμαστε όμως ένα για την επιτυχία της δουλειάς μας.

Τολμάμε το διαφορετικό!

Σημασία έχει κάθε κομμάτι να δημιουργεί μια ολοκληρωμένη εικόνα!

Περισσότερα

2

Υψηλότερες αμοιβές

Η υψηλή παραγωγικότητα πρέπει να είναι συνδεδεμένη με υψηλότερες αμοιβές. Αυτό είναι που κάνει κάθε νέο συνεργάτη να εμπιστεύεται τη RE/MAX Metron

Γιατί μπορούμε!

Η συνεργατικότητα και η συνολική προώθηση των ακινήτων μας είναι το μυστικό για τις υψηλότερες πωλήσεις.

Περισσότερα

Αναγνωρισιμότητα

Το "μπαλόνι" της RE/MAX είναι το #1 Global  Awareness Brand στο Real Estate 

Ομοιομορφία

Κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας.

6

Μοναδικότητα

Όπως κάθε πελάτης είναι μοναδικός σύμφωνα με τις ανάγκες του, έτσι κι εμείς οφείλουμε να παρέχουμε μοναδικές "Tailor Made" υπηρεσίες στον κάθε Πωλητή ή Αγοραστή ακινήτου.

Μοναδικότητα

Θέλουμε να είμαστε μοναδικοί τόσο στις εμπορικές μας δραστηριότητες οσο και στην συνολική εικόνα της εταιρείας μας.

Περισσότερα

Μείνετε Συντονισμένοι

Συμπληρώστε το e-mail σας και μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με όλα τα θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης στο χώρο της αγοράς ακινήτων.